Nedan följer information om vad ni måste göra för kunna få utbetalt pengar efter genomfört domaruppdrag. Inga pengar kan betalas ut innan allt är slutfört i Clever Service.
När spelaren har tilldelats en match i TSM då kommer inloggningsuppgifter till Clever Service skickas per e-post, de tas från spelarens profil TSM.
Kan man inte logga in, prova e-post till föräldrarna och ta glömt lösenord. Kan krävas att man får prova två gånger, det beror ju på vilken e-post som är registrerad för ert barn.
Beskrivning Clever Service uppdatera sin profil
Är det fortfarande problem att logga in, sicka e-post till domareshf@gmail.com. Uppge barnets namn så hjälper jag er vidare.
- Via dokument och under mappen "arvode via Clever Service" finns en kortare beskrivningen om Clever Service. Vänligen notera att punkt 1 och 2 inte berör vår förening, vi kallar sedvanligt via SportAdmin
Viktigt är att ni uppdaterar er profil med rätt bankuppgifter, se punkt 5 i dokumentet.
Vill passa på och uppmana er att köpa en domarvisselpipa, det finns inga att låna utan där måste varje domare ha sin egna visselpipa.